1 Şubat 2014 Cumartesi

makale yazarak para kazanma konusunda geldiğim son nokta..

evde çalışmak, sömürüden kurtulmaktır!
Size son beş altı yazımda makale yazarak para kazanma konusunda maceralarımı anlatıyorum ve sonyazımda düzenli bir gelir elde etme noktasına geldiğimi belirttim. Evet doğru, kimsenin derdini çekmeden, müziğinizi açıp istediğiniz kadar çay kahve içerek başkalarının e-ticaret sitelerindeki trafiği artırmakiçin yazılar yazıp düzenli bir gelir elde edebilirsiniz. Bu gelir seviyesi, sizin çalışma saatlerinizle doğru orantılı olarak artabilir de. Piyasada kelime başına verilen belirli ücretlerin fazlasını veren müşteriler bulursanız, geliriniz daha iyi seviyelere de ulaşabilir. Bu tip müşteriler genelde yurt dışı odaklı çalışanlar oluyor. Örneğin daha önce de belirttiğim gibi benim İspanya'da böyle bir müşterim var. Günlük bir-iki saaatlik bir çalışmayla sadece o müşterim için açıkça söylemek gerekirse ayda 250 Euro civarında kazanabiliyorum. Başka müşterilerim de var ve merak ettiğiniz sorunun karşılığı şu: İki aylık çalışma deneyimimle internettebaşkalarına makale yazarak üç aşağı beş yukarı bir memur maaşını yakalayabiliyorum.
Seo uyumlu yazılar yazarak para kazandım bu iki aylık süre içinde, hala da kazanmaya devam ediyorum. Ama bu işin sınırını gördüm. Yazılarımı daha önce okuyanlar bilirler; abartmam, dürüstçe ifade etmeye çalışırım deneyimlerimi. Bu işin bir limiti var, çok iyi kazanamazsınız bu şekilde çalışarak, en azından benim deneyimlerim bu yönde. Ancak başka işlere geçiş yapmak için bu yöntemi bilmek gereklidir diyorum. Çünkü internetten para kazanmak için bu tarz yazılar yazarak deneyim kazanmak, alınan paralardan çok daha değerli diye düşünüyorum. Bir işte çalışıyorsanız da hafta sonları veya akşamları bunu ek gelir olarak yapmayı deneyebilirsiniz. "SEO kurallarına göre yazı tarzı nasıl olmalı?" konusunda mutlaka tecrübe kazanmak gerektiğini düşünüyorum. Geldiğim noktada e-ticaret işlerine girme cesaretini göstermiş olmayı, açıkçası bu yazma deneyimlerime borçluyum. Düşünsenize hayalimin işi için staj yaptım bir kaç ay ve üzerine para kazandım.
Blog yazarlığı gerçekten de günlük tutmaya benziyor bir anlamda. Makale yazma deneyimlerim-1 yazısına buradan bakarsanız, nasıl da araştırma ve çabalama safhasıymış siz de görürsünüz. Makale yazma deneyimlerim-3 yazısından sonra artık işin zorluklarını anlatmaya başlamışım. Bu yazımda da diyorum ki: 
"Bu iş yetmez, makale yazma becerilerini başka işlere kanalize etmek lazım çok para kazanmak için.."
 Aslında böylesi bir devingenliği kısa sürede elde edebilmek de bir başarıdır diyorum ve kendi kendimi takdir ediyorum. Öyle ya patron benim nasılsa..
Şaka bir tarafa yazının gücünü, özellikle internet yazarlığının gücünü her geçen gün daha fazla hissediyorum. "Madem yazma yeteneğim var, madem Türk Telekom, Koçtaş gibi devler bile Google aramalarında üste çıkmak için makale yazdırıyorlar benim gibilere , neden kendi e-ticaret sitem için yazmayayım?" noktasına geldim şimdi ben. Bu konudaki araştırmalarım sonucunda da burada daha detaylı olarak açıkladığım Bonanza ile tanıştım. Yazma yeteneğiniz yoksa da kazanabileceğiniz, ama yazma yeteneğiniz varsa daha çok kazanabileceğiniz bu sistem hakkında siz de araştırma yapın istiyorum. Gerçekten ayakları yere basan, %100 Türk sermayeli bu sistemin avantajlı dünyasında kendinize bir yer bulabilirsiniz.
Bonanzablog'u inceleyin, Bonanza.com.tr sitesini inceleyin. Eğer benim gibi siz de heyecanlanırsanız, mutlaka başvuru yapın detaylı bilgi almak için..Ya da benden yardım isteyebilirsiniz bu konuda..
 evdeyazar” referansınızı Bonanza başvurularınıza ilave etmeyi unutmayın. Çünkü sistem, tavsiye ile üye kabul ediyor. Sonra lütfen buraya yorum bırakın, birlikte sinerji yaratalım ve patronlardan kurtulmanın hep birlikte tadını çıkaralım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder